четвртак, 30. август 2012.

my nEw black drEss by gUess ;)


         Koliko pUta ste cUli da swaka zEna u ormaru mOra imati crnu kOktel haljInicu jer je tO kOmad za swA wremena ;> Wjerujem X puta ;) Medjutim, obzIrom da je crna mOja bOja ali i da sam obEcala da cu raditi na tOme da se to prOmijeni, i uspjEla bar kAd je owo ljEto u pItanju, ipAk nisam mogla da odOlim owOj haljInici ;)
Nadam se da ce Wam se dOpasti :) Obzirom da je u Nik$icu zahladilo, a ja nalEtjela samo na dAn, odlUcila sam da naprAwim par fotogrAfija samo haljInice i nekOliko sa jaknIcom ;) Cisto da se ima u wIdu kako ista haljIna moze da se nOsi na wI$e nacIna a da nE 'wrI$ti' da je wEc no$ena ;)
Toliko od mEne.... sad slIcice ;) Uziwkajte...

p.s. da se razUmijemo.... nIje swe u haljIni ima nE$to i u $tiklicama :*  


 
 
 

 
 
Photobucket
my fav sIs :*
 
 
 
 
 
Photobucket
mOja podr$ka ;)
 
 

Haljina: Guess
Cipele: Aldo
Torba: Accessorize
Jakna: gift
Sat: DKNY
Mindju$e i prsten: Accessorize

dO sledeceg pOsta.... :*
 

5 коментара: